Υποστήριξη Χρηστών (Helpdesk)

Το ΚΠΔ προσφέρει βοήθεια και υποστήριξη στους  χρήστες (helpdesk) του δικτύου δεδομένων και του τηλεφωνικού δικτύου του Πανεπιστημίου. Στις σελίδες του ΚΠΔ μπορείτε να βρείτε πλήρη περιγραφή των προσφερόμενων υπηρεσιών,  αναλυτικές οδηγίες για το πώς θα χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες αυτές και πώς θα ρυθμίσετε τον υπολογιστή σας, καθώς και μια σειρά χρήσιμες και συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις (FAQs-Frequently Asked Questions).

Στην περίπτωση που έχετε κάποιο πρόβλημα και δεν μπορείτε να το επιλύσετε μόνοι σας, επικοινωνήστε με το ΚΠΔ μέσω της on-line εφαρμογής Helpdesk, στο οποίο μπορείτε να δηλώσετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Η δήλωση προβλήματος θα προωθηθεί αυτόματα στους διαχειριστές για επίλυση. Περιγράψετε αναλυτικά το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, τα στοιχεία σας, καθώς και κάθε άλλη πληροφορία που θεωρείτε απαραίτητη.

Πατήστε εδώ για είσοδο στο Helpdesk.