ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

 

Αντωνοπούλου Αικατερίνη

Επίκουρη Καθηγήτρια


Σπουδές


Πτυχίο, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1991.

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Παιδαγωγικό Τμήμα, Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, Μεγάλη Βρετανία, 1994.

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας, Παιδαγωγικό Τμήμα, Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, Μεγάλη Βρετανία, 1996.

Διδακτορικό Δίπλωμα, Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ, Μεγάλη Βρετανία, 1999.




Τομείς Ερευνητικού Ενδιαφέροντος


1. Μάθηση και επικοινωνία: Ανάπτυξη και αλληλεπίδραση.


2. Ειδική αγωγή: Δυσκολίες στην επικοινωνία, εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας, αυτισμός, εκπαιδευτική και κοινωνική ενσωμάτωση.

3. Εκπαιδευτική ψυχολογία: Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο, επικοινωνία ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια.


Επικοινωνία


Γραφείο: 402

Τηλ.: 210 9549172

e-mail: kantonop @ hua.gr




Ενδεικτικές δημοσιεύσεις


1. Αντωνοπούλου, Α. (2005). Θεωρία του Νου και δεξιότητες επικοινωνίας στον αυτισμό: Μελέτη περίπτωσης. Επικοινωνία,19, 21-31.


2. Antonopoulou, E. (2004). Message modality, reading ability and message understanding in referential communication. Παιδαγωγικός Λόγος, 1, 2, 3/2004, 147-161.


3. Αντωνοπούλου, Α. & Παπαδόπουλος Α. (2002). Εντοπισμός σημασιολογικών ελλείψεων σε προφορικά μηνύματα από παιδιά με μαθησιακές ιδιαιτερότητες. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 17, 28-33.


4. Σταμπολτζή Α.& Αντωνοπούλου, Κ. (2000). Σύνδρομο Prader-Willi: Ιατρικές, Κοινωνικές και Παιδαγωγικές συμβουλές. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 10, 62-67.


5. Antonopoulou, Κ. & Farrell, P. (1997). Improving literacy through Kickstart. Special Children, 101, 12-14.

Λέκτορας

 

 

Σπουδές

Πτυχίο, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1991.

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Παιδαγωγικό Τμήμα, Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, Μεγάλη Βρετανία, 1994.

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας, Παιδαγωγικό Τμήμα, Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, Μεγάλη Βρετανία, 1996.

Διδακτορικό Δίπλωμα, Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ, Μεγάλη Βρετανία, 1999.

 

 

Τομείς Ερευνητικού Ενδιαφέροντος

 

1. Μάθηση και επικοινωνία: Ανάπτυξη και αλληλεπίδραση.

2. Ειδική αγωγή: Δυσκολίες στην επικοινωνία, εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας, αυτισμός, εκπαιδευτική και κοινωνική ενσωμάτωση.

3. Εκπαιδευτική ψυχολογία: Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο, επικοινωνία ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια.

 

Επικοινωνία

Γραφείο: 402

Τηλ.: 210 9549172

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Ενδεικτικές δημοσιεύσεις

 

1. Αντωνοπούλου, Α. (2005). Θεωρία του Νου και δεξιότητες επικοινωνίας στον αυτισμό: Μελέτη περίπτωσης. Επικοινωνία,19, 21-31.

 

2. Antonopoulou, E. (2004). Message modality, reading ability and message understanding in referential communication. Παιδαγωγικός Λόγος, 1, 2, 3/2004, 147-161.

 

3. Αντωνοπούλου, Α. & Παπαδόπουλος Α. (2002). Εντοπισμός σημασιολογικών ελλείψεων σε προφορικά μηνύματα από παιδιά με μαθησιακές ιδιαιτερότητες. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 17, 28-33.

 

4. Σταμπολτζή Α.& Αντωνοπούλου, Κ. (2000). Σύνδρομο Prader-Willi: Ιατρικές, Κοινωνικές και Παιδαγωγικές συμβουλές. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 10, 62-67.

 

5. Antonopoulou, Κ. & Farrell, P. (1997). Improving literacy through Kickstart. Special Children, 101, 12-14.

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιo
Ελευθερίου Βενιζέλου 70
Καλλιθέα 17671
Τηλ. 2109549100
Φαξ. 2109577050



Copyright © 2015 Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.